Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Username:
Password:
:: I forgot my password
Latest topics
» tentacle hentai theme tentacle hentai thumbs
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-08-04, 12:06 by Guest

» unlock iphone 4 3w
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-08-04, 04:08 by Guest

» гинекологические инструменты
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-08-03, 21:46 by Guest

» inition co uk cheap tramadol
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-08-03, 16:26 by Guest

» leannaMaypemn
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-08-03, 07:47 by Guest

» Gary Ablett Drug Scandal
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-08-02, 08:10 by Guest

» increase backlink backlinks service
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-08-01, 08:29 by Guest

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-07-31, 15:48 by Guest

» BUY TRAMADOL - 30 tabs / $42 BEST PRICE! @ecoMeds - U.S. Pharmacy!!
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2011-07-31, 04:27 by Guest

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 150 on 2021-04-11, 14:07
Top posters
Shukri
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_vote_lcapAGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_voting_barAGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_vote_rcap 
Presiden
AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_vote_lcapAGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_voting_barAGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_vote_rcap 
Admin
palerkain
Orang Lama
abglong
Mohd Khairul Mohd
ummu_iyas
nadisyabab
Poll

AGAR DIRI MUDAH DICINTAI

Go down 
AuthorMessage

AGAR DIRI MUDAH DICINTAI Empty
PostSubject: AGAR DIRI MUDAH DICINTAI   AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2008-11-12, 10:13

ORANG YANG DICINTAI adalah PERIBADI YANG DISENANGI, DIRINDUI dan MEMBUATKAN ORANG LAIN RASA BAHAGIA SAAT BERADA DISISINYA...

FITRAH kehidupan, manusia memiliki sifat-sifat yang dikagumi sehingga membuatkan diri mudah didampingi dan disanjung tinggi oleh insan lain.

Kongsi tips AGAR DIRI MUDAH DICINTAI :

1) POSITIF -> Sikap positif akan terpancar umpama daya tarikan magnet, yang akan menarik orang di sekeliling untuk mendekati diri kamu.
2) CERIA -> Berada berhampiran dengan orang yang memiliki sifat periang sememangnya membuatkan diri kita lupa sejenak bebanan masalah yang bersarang di kotak fikiran.
Kehadiran si penceria sentiasa dinanti-nantikan
Disaat kita tersenyum,tubuh akan merangsang hormon yang dapat menghilangkan stress...jadi,senyumlah untuk menikmati perasaan ceria...
3) RAMAH -> Sikap ramah membuatkan orang yang bersemuka denganmu rasa dihargai dan diterima..jangan ragu untuk mengawal interaksi dengan orang lain
4) RINGAN TANGAN -> Kualiti seorang rakan akan dinilai menerusi bantuan yang dihulurkan. Jangan menunggu permintaan seseorang dalam mengharapkan bantuan.
5) RENDAH HATI -> Rendah hati mengungkap 1 kekuatan yang ada pada diri. Hanya orang yang kuat jiwanya sahaja yang bersikap rendah hati.
Ia seperti padi yang semakin berisi, makin menunduk
6) PERCAYA DIRI -> Orang yang mempercayai diri sendiri kebiasaannya sering merasakan dirinya nyaman dan tidak pernah berasa dirinya terancam dengan situasi atau orang-orang di
sekeliling...
Ini bermakna, aura tenang akan terpancar dari dalam dirinya sehingga mampu menarik perhatian orang di sekeliling
Dalam dunia ini, tiada seorang pun yang memiliki sifat serupa dengan yang lain...Jadi, jangan ragu untuk menampilkan keunikan diri kamu itu..
7) PEMAAF -> Jangan hanya mengangguk ketika menerima ungkapan maaf dari orang lain. Lebih penting, kitaseharusnya menghapus segala kesalahan tersebut dari benak fikiran dan hati
Seseorang yang lapang hati sentiasa akan merasa bahagia
Cool JUJUR -> Orang jujur akan dicintai semua orang kerana harga kejujuran itu lebih mahal daripada emas

SELAMAT MENCUBA.... cheers
Back to top Go down

PostSubject: Re: AGAR DIRI MUDAH DICINTAI   AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2008-11-12, 10:32

walauwehhhh..hoo leng ngaaaa..cik mek nih mcm jupe doh jer mr. right dia..sape2 tu?
Back to top Go down

PostSubject: im interested abaut tips to be yourself above   AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2008-11-12, 10:33

Are you always complying to the needs of your better half? Are you always saying yes to everything? The problem starts in the initial phase of a relationship. It is fine that you want to be on your best behaviour and defer to all that your boyfriend or girlfriend wants. After all, you were one of those who spent Saturday nights alone watching television at home. But, that does not mean that you allow yourself to be taken for granted. A relationship between two people will not work unless you both have the freedom to be yourself. Don't be a doormat - set high standards for yourself right from that start.

So if you don't want to go to a movie or a concert, tell him or her about the way you feel. Suggest that they go with some other friend or that you get together for some activity that you both will enjoy. Do not go to that movie unless you are prepared to sit through melodramatic or soppy love themes, or whatever his or her genre is. If you go the first time, you will be setting a precedent. And if you start to try and put your foot down later on in the relationship, your partner is going to be confused and feel that you have changed.

Relationships are tricky business. It does not pay to enter in them unless you are yourself. You should not compromise on your identity. If you can be accepted for the way you are , your likes and dislikes, the way you dress, even your love for something boring, then you will have a lot better chance of the relationship growing and enduring. Accepting differences is important too. Don't go into a relationship hoping to change someone, and most importantly be yourself. That will help you grow as an individual while enriching your relationship.
Back to top Go down
Shukri
Admin
Admin
Shukri

Male Number of posts : 211
Humor : Tiada Hum0R Dalam DiriKu
Registration date : 2008-10-23

PostSubject: Re: AGAR DIRI MUDAH DICINTAI   AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2008-11-12, 10:39

ish natam ape auuu silver nih..
main copy paste je pandai..
sakit otok laaa.. masaloh sokmo scratch
Back to top Go down
http://Shukri.Com.My

PostSubject: copy paste tu pkr biasa bang   AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2008-11-12, 10:41

yg PENTING kte nak share mende dpt yg bg kebaikan kpd mereka yg bercinte huuuuu
Back to top Go down
Shukri
Admin
Admin
Shukri

Male Number of posts : 211
Humor : Tiada Hum0R Dalam DiriKu
Registration date : 2008-10-23

PostSubject: Re: AGAR DIRI MUDAH DICINTAI   AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime2008-11-12, 10:53

Shocked Kot anda laaa..
Back to top Go down
http://Shukri.Com.My
Sponsored content

PostSubject: Re: AGAR DIRI MUDAH DICINTAI   AGAR DIRI MUDAH DICINTAI I_icon_minitime

Back to top Go down

AGAR DIRI MUDAH DICINTAI
Page 1 of 1